Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Alma - 30 oktober 2009 11:50

Det är minst sagt lite segt idag. Idag försöker jag vila jättemycket för att ladda ordentligt inför helgens igångsättning.

Tacksam att väntan snart är över men önskar jag kunde få den där gelen redan idag...

Har dessutom pinvärkar då och då som sprider sig ut i ryggen på ett inte alls trevligt sätt. Kanske bra att få lite sånt som förbereder en på lite intensivare smärta snart - men tyvärr på bekostnad av nattsömnen.

Jag är faktiskt tacksam att kroppen gör nånting annorlunda än den gjort de sista 10 dagarna. Det kanske betyder att det öppnar sig lite?! Vad vet jag.


Vill önska en trevlig All helgons helg! Om jag inte bloggar på flera dagar nu så bli inte förvånade för här ska helst inte bloggas - det ska minsann klämmas ut en Grodd :)

Ovido - Quiz & Flashcards