Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Alma - 23 oktober 2009 11:42

Idag är sista chansen för Grodden att födas i vågens tecken. Imorgon är det skorpion som gäller. Eftersom bebisen får ha bra bråttom om den ska hinna ut på 12 timmar så utgår jag ifrån att den vill födas som skorpion, precis som sin mormor och moster. Inte för att jag lägger nån vikt vid det... det är ju bara på kul. Moster Disa och jag skojade om det i somras och hon siade faktiskt att bebisen skulle vänta in skorpionmånaden.


Annars så kommer väl min dag idag att se ut som den igår och den dagen innan. Vädret är inte heller bättre så det blir väl en kort promenad senare. Är tacksam att jag är så bekväm som jag är. Sover faktiskt hyggligt gott också, får inte lika ont i höfterna nu under nätterna sedan magens tyngdpunkt är lägre. Däremot så somnar armarna lite oftare. Det är lite svårare att resa mig och sätta mig i sängen och soffan då det är mer "stumt" i nedre delen.

Jag är mycket medveten om att jag kunde ha det betydligt värre...

Ovido - Quiz & Flashcards