Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Alma - 19 oktober 2009 10:14

Det är inte lika lätt för mig att vara positiv och lättsam idag. Just nu är jag bra less på att vänta.

Jag mår jättebra, inga problem, sover till och med bättre sista nätterna är jag gjort på veckor tidigare. Så av alla som går över efter BF datum är jag lyckligt lottad - visst är jag det. Ingen halsbränna, inte särskilt svullna fötter, inte ont nånstans, bara obekväm.

Igår hade jag regelbundna sammandragningar mellan kl 15 och 23. Ungefär var 8 - 12 minut uppskattningsvis. De blev inte kraftigare och inte heller tätare så vi gick och la oss som vanligt för att hinna sova lite om det skulle utvecklas under natten. Lyckades somna och när jag vaknade 1,5 timme senare hade det återigen klingat av, precis som i onsdags... Så nu är jag tillbaka på ruta ett. Lagom uppmuntrande!


Ovido - Quiz & Flashcards