Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Alma - 13 oktober 2009 12:44

Det är fiffigt att ha ett eget avlastningsbord med sig :)

  

Av Alma - 13 oktober 2009 09:44

När min barnmorska i förra veckan bokade in en tid till idag verkade hon inte tro att vi skulle komma på den.

Men så lätt slipper hon inte oss!

Grodden har inte satt igång sin resa ut ur mig ännu. Eftersom blodtrycket var lite högre förra veckan känns det bra att få det kollat och även hjärtljuden.

Sov tungt och ganska gott inatt - kanske på grund av att jag promenerade till och från syjuntan igår kväll. Vaknade mina omgångar och till sist vaknade strax efter 5 och var tvungen att gå upp och äta. Så galet hungrig jag är konstant!

I natt hade jag en sammandragning som var starkare än de hittills varit och som faktiskt gav ett visst tryck nedåt. Men tyvärr bara den enda... det är inte riktigt dags ännu. Kanske fredag då om min "känsla" stämmer ;)

Ovido - Quiz & Flashcards