Alla inlägg den 30 december 2009

Av Alma - 30 december 2009 10:32

Jag har inte ens tänkt på hur många dagar som gått och jag har struntat i bloggen faktiskt. Ska försöka vara tillbaka nu. Med bilder då och då också! 

Idag drog Iris upp oss tidigt och var pigg och gullig och hungrig!!!!

Precis som vi kommit igång och börjat fixa med frukost och sånt - då somnar hon om! Och hon sover fortfarande :)

Så jag har hunnit med att plocka iordning lite, betala räkningar, sopa köksgolvet och faktiskt tänka att jag ska sätta igång en stickning av något slag. Efter att jag gjorde färdigt Iris kofta så har jag inte handarbetat (förutom sy i knappar och det räknas inte) och det börjar bli abstinens. 

Jag tror att det inte är långt kvar tills att Iris faktiskt kan leka själv en lite längre stund och titta på grejer på egen hand. Ska bädda till en lekhörna bredvid soffan som hon kan vara i. Då kanske jag kan sticka något varv då och då :)

Nu hör jag lilla snuttan göra lite ljud så jag ska kolla - kan vara i sömnen men kanske att det är dags att vakna och äta igen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards