Alla inlägg den 10 december 2009

Av Alma - 10 december 2009 13:06

Olof är en riktig fixarsork! Det är svårt att beskriva hur fantastiskt duktig han är på att få saker gjorda. Alldeles särskilt ärenden som innebär att handla, hämta, ringa, bära hem, fixa tekniska saker eller meka med bil. Konkreta saker! Ibland går det lite väl fort bara, men som sagt fördelarna är så ofantligt många fler.


Kom på igår att det är dags att få iväg julkort. Tog upp det med Olof som genast tog kamerans minneskort med sig till Expert dit han ändå skulle. Fanns där en fin bild kunde han beställa och annars kunde vi ta en ny bild på kvällen.

Iris är såklart alltid söt på bild men han valde en bild jag nog inte skulle nöjt mig med. (Vi har inte haft lätt då hon haft väldigt mkt röda prickar i ansiktet sista 2 veckorna.)

Dock så blev det färdigt julkort och kuvert och allt ordnat på mindre än ett dygn! Nu gäller bara att lägga i dem, skriva adresser och fixa frimärken och det tar sin lilla tid så jag är jättetacksam att jag kommer igång redan idag med detta!

Fast nästa år kommer jag att välja julkortsbild...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards