Alla inlägg den 6 december 2009

Av Alma - 6 december 2009 16:28

Nu är jag och Iris på tu man hand efter en helg av massor av stök och liv. Mina 3 syskon samt pappa med fru har varit här hela helgen och firat med oss. Iris har aldrig varit med om en fest och hon var mycket trött på kvällen efter alla intryck och alla som gosat med henne. Jag är så tacksam och glad att Iris har så många som älskar henne och som kommer att ställa upp för henne när hon behöver det. Familjen åkte vid lunchtid och nu har Olof åkt iväg han också. Fiske i 2 dagar vid Vänern är det som gäller. Iris och jag har tänkt att gå på syjunta imorgon om vi orkar! Annars ska vi ta en daglig promenad och mysa som vanligt hemma. Jag har mat i frysen så jag klarar mig. Känns lite konstigt att Olof ska vara borta men det ska vi klara!


Iris sover just nu och jag njuter av min fina dator. Helt fantastiskt overkligt. Jag ska genast börja att skissa på ett fodral till den. Som skydd för smuts och repor när jag tar den med mig. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards