Alla inlägg den 5 december 2009

Av Alma - 5 december 2009 17:05

Idag har jag fått uppleva en sån där känsla som man trodde hörde till barndomen och inte skulle få upplevas som vuxen. Jag fyller år idag - 30 dessutom! Eftersom jag precis fått min Iris så har jag knappt tänkt alls på att jag fyller år. Jag var glad att få fira den med en stor del av min familj eftersom de är här för att träffa Iris just denna helg.

Jag önskade mig en frukost och en god trevlig middag. Imorse öppnade jag lite kort och brev som jag fått och drack choklad med vispgrädde. Då kom Olof med ett paket som hette duga. Stort, tungt och hårt. Vad har han hittat på tänkte jag! 

När jag öppnade fick jag den där känslan - något man aldrig ens vågat drömma om att få i present. Som en jul eller födelsedag som liten då man fick det man önskat sig men aldrig trodde man skulle få. Som ett kök till Barbie, eller ett stall av LEGO.


Idag fick jag en alldeles egen MacBook!!!! Det är overkligt. 

Vit, nätt och alldeles allldeles underbar......

Och det blev möjligt tack vare många många underbara släktingar och vänner som bidragit. 

TUSEN TACK! Jag är så glad för min fina fina dator. Nu kan jag fortsätta blogga med lätthet, även när jag är iväg nånstans. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards