Alla inlägg den 15 december 2009

Av Alma - 15 december 2009 15:46

   Här är vår fina tjej som nu är hela 6 veckor gammal!

Här är hennes pappa när han var 3 månader:

  

Visst är det himla likt? Så kul att få se en bild på Olof som liten.

Undrar om hon har något från mig och isåfall vad? Kommer väl fram i sinom tid... Hoppas att hon slipper få synfel lilla tösen. 

Vi har varit på hennes första shoppingtur. 2 butiker räckte gott och väl. Det var en härlig kylig och relativt ljus promenad. Inte sol som igår men det får man ju knappast var dag i december.

Iris håller sig varm i overall och åkpåse. Ändå är hennes händer och fötter svala när jag packar upp henne hemma. Kan inte bylsa på henne mera men om det blir ännu kallare så får hon vantar på inne i overallen! De har ju lite svårt med cirkulationen ut till det yttersta de här små bebbarna. 

Det är fint att vi kommer ut lite mera. De dagar jag har fått dagsljus så har jag så mycket mer energi. Fast när det är riktigt skitväder blir vi inne. Önskar henne inte det råa kustvädret som sitt värsta. Inte ännu.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards