Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Alma - 26 februari 2010 10:15

När vi nu inte kom iväg till Stockholm den här helgen så finns det inget annat att göra än att dra igång och inreda Iris lilla hörna av sovrummet! Det betyder att vi imorgon drar iväg en kortis till IKEA. Efter att den större av de 2 tygaffärer Kalmar hade har lagt ned så är det nog där man med störst sannolikhet hittar ett fint barntyg. Iris får hänga med såklart - förmodligen i bärsjalen så slipper vi ha vagnen med oss!

Olof brukar vara mindre glad för att åka dit än jag men accepterar och tinar upp under besökets gång. 

Det är ju slut på OS också så han kommer inte undan... Skönt att sporthysterin är över för den här gången. Jag är otroligt tacksam att Olof inte är en åretrunt-sportdåre - tro mig!!!! Men under stora mästerskap blir han lika uppslukad så det är svårt att få honom att lyssna på en hel mening. (Själv saknar jag På spåret som ju varit lagt på is under tiden OS varat.)

När så sportknaset nu är slut ska vi ha lite av en TV-fri period och försöka få till en bättre nattningsrutin för Iris. Hon känns mogen för det nu vid 4 månader. Har också läst att det snart blir olämpligt att möblera om så därför passar vi på att flytta hennes säng nu innan det kommer en "trygghetsperiod" då allt måste stå på sin plats.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards