Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Alma - 11 februari 2010 09:47

Iris första fotoalbum är fortfarande inte påbörjat. Jag har åtminstone köpt ett vackert album och fotofix. Måste bara sålla ut och beställa framkallning. Kärt besvär men jag hinner liksom aldrig sitta vid datorn länge nog att komma igång med det. Får lämna Iris till Olof och stänga in mig en stund tror jag. Albumet är svart och stort med präglade blomblad på framsidan och tjocka svart ark inuti. Ska köpa en silverpenna tror jag - att skriva texterna med. 

Annars planerar jag en resa till Stockholm om 2 veckor. Hälsa på hos pappa och visa upp Iris för resten av släkten, särskilt farmor. Hon måste ju få se sitt första barnbarnsbarn! Iris och jag är redo att åka lite tåg. Tyvärr ett byte i Alvesta men så är det när man bor i den här avkroken. Hellre tåg än buss med lilltjejen! 

Ovido - Quiz & Flashcards