Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Alma - 9 februari 2010 13:47

Alltid när ljuset återvänder får jag alltid ett behov av att sortera och slänga. När vi kom hit från Lund för 3 och ett halvt år sedan hade vi rensat ut rejält. Av naturliga skäl, när man byter stad, slängde vi allt vi inte kände vi behövde eller hade affektion till. Det var luftigt i lägenheten och i garderoberna - för att inte tala om i källarförrådet. Nu blir jag galen, extra mycket den här vintern, över alla grejer. Var kommer allt ifrån? 

Tar varje stund jag får över att angripa en garderob eller en hög nånstans. Nästan önskar vi var på väg att flytta så jag kunde tvinga Olof att också sortera. Han verkar inte bry sig nämnvärt över kaoset. 

Tankar på barnsäkring hänger också ihop med detta. Iris växer så fort och till försommaren måste vi ha allt i golvhöjd säkrat! 

Jaha, nu vaknar Iris! 40 minuter sov hon  - gott så antar jag :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards