Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Alma - 19 februari 2010 16:21

Iris med pappa from Olof on Vimeo.



Skägg är skoj tycker Iris. Tur att hennes pappa har sparat ut sitt!

Av Alma - 19 februari 2010 15:54

Mitt "vårstädande" fortsätter med genomgång av alla skåp och hyllor högt uppe i köket. Jag är benhård och lägger allt vi inte använt på minst 2 år i en kasse som ska till Humanbridge secondhand. Igår blev det ett par ljusstakar, en kryddhylla och ett par kokböcker från ett skåp under köksbänken. Iris är gullig och står ut ganska länge i sittern medans jag rycker och drar fram saker. Till sist tar vi paus och leker såklart. Äter en snutt också. Har jag flyt sover hon lite längre efter det och då hinner jag ännu mera! 


Vi ska inreda hennes lilla hörna av sovrummet. Snart är hon (och jag) redo att flytta hennes spjälsäng från bredvid min säng till andra sidan rummet. Det ska fållas gardiner och så ska jag fixa ett nytt tyg som elementskydd. Något tyg med fint och lekfullt mönster. En korg för leksaker har hon också fått. Jag tror att det kommer få vänta till efter Stockholm med tyginköpen. 

Det är pirrigt att jag ska resa själv med Iris men jag är inte orolig. Litar på att de finns hjälpsamma människor med på tåget! Sen håller vi tummarna att snön håller sig borta från växlar och ledningar så vi inte blir försenade.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards