Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Alma - 15 februari 2010 10:17

Nu har jag upptäckt Damernas detektivbyrå! Ljusår efter alla andra - jag vet. Fördelen är att alla böcker finns på bibblan!

Det var TV serien som fick mig att falla och nu ska jag läsa alla böckerna :)

Började igår och trivs som fisken i vattnet. TV-serien var underbar och med så fin stämning att jag har haft högtidsstund på söndagkvällarna. Iris har skött sig bra eller somnat under tiden. Synd att det bara var 7 avsnitt. 

Jag har hunnit läsa ett par böcker sedan efter jul. Jag läser på kvällarna eller bredvid Iris då hon sover på sena eftermiddagen. Handarbete blir inte mycket av men att åtminstone hinna läsa är väl min räddning just nu. Har nyss avslutat en läsvärd deckare som heter "Pepparkakshuset" av Carin Gerhardsen. Rekommenderas varmt! Fortsättningen på den har kommit ut så den väntar på mig när jag är klar med Mma Ramotswe och Botswana!

Ovido - Quiz & Flashcards