Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Alma - 23 februari 2010 19:31

Det blev ingen resa till Stockholm den här veckan på grund av all tokig snö som bara ligger kvar och ligger överallt. Inte bara har den gjort det jobbigt för mig att ta mig nånstans med barnvagnen i 2 månader, nu sabbar den mitt besök hos familjen också! Vågar inte sätta mig på ett tåg med min 4 månader dotter om risken finns att vi blir fast nånstans. Dessutom jobbigt uppe i Stockholm att ta sig runt. 

Jag är normalt inget fan av vinter och snö och nu är det verkligen inte populärt hos mig. 

Som ett litet gulligt plåster, som räddade min dag från att bli väldigt deppig, kom sötkusin Michaela och hälsade på oss. Vi har pulsat till Ekelunds konditori och köpt parisare. Sen fikade vi med massor av te och gullade med Iris. Först var hon skeptisk mot nykomlingen men till sist fick M hålla henne och gosa. 


Imorn ska jag sätta mig och planera om för att se när vi kan komma iväg istället, för iväg till Stockholm ska vi och det snart!

Ovido - Quiz & Flashcards