Alla inlägg den 3 september 2008

Av Alma - 3 september 2008 13:06

Det var överraskande varmt och underbart igår så inte blev det stövlar inte. Igår på stan chansade jag hos frisören för att få en drop-in tid igår eller idag och fick då sätta mig i stolen direkt! Så jag är välbehövligt uppfräschad i håret och även om det kanske känns lite väl kort så kan jag fortfarande ha det uppsatt.

Efter lunch hos M så hade vi en liten fotosession. Det har blivit ett par nya stickbeskrivningar sista månaden så de ska få bilder och layout innan de är fina nog att säljas med garnerna. Men det fixar hon. Själv håller jag på med nästa projekt som är en tröja i grovt garn.

Här är min lösa polokrage:

Tunn ull och tunn kidmohair tillsammans ger fin struktur - och fin värme såklart!

Ikväll blir det att stanna förbi på ett nystartat stickcafé en stund och se vad för människor som söker sig dit. Sedan blir det bio med Olof för att lite fira hans födelsedag som ju är imorgon. På den riktiga dagen blir det "bara" frukost på sängen innan jag tar bussen till Stockholm kl 11!

Jag har precis städat mitt akvarium noga noga och lite lunch är vad som är på gång nu strax. Sen ska jag packa väskan så att jag är redo att ägna kväll och morgon åt Olof. Hinner väl med något annat också - en promenad kanske?


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards