Alla inlägg den 2 september 2008

Av Alma - 2 september 2008 00:03

Så det blev september idag. Det kändes nästan på luften - eller det kanske bara är inbillning!? Jag tog sandaler "bara en gång till i år" - och det blev lite väl kyligt.

Det är inte helt trist att ta fram mormorskängorna och snörstövlarna, de är så snygga och bekväma, men visst känner jag att sommaren sprang förbi mig i år igen. Det blir ju så när man jobbar hela sommaren och inte får besöka Skanör en enda sommardag. Hoppas få lite fina indiansommardagar där under ett besök i slutet av september. Först blir det förhoppningsvis några fina dagar i Stockholm i helgen.

I väntan på jobbschema för hösten så är jag ledig ett par dagar även innan Stockholm och det är trevligt (jag har ju precis haft 2 sexdagarsveckor). Jag har typ 100 pågående projekt och ungefär 1000 ideér för projekt och måste samla ihop tankarna lite grann.

Det var träff med Amasonerna idag (syjuntan alltså) och vi bokade in en tematräff med virkning hemma hos mig om 1 månad. Rotade lite i min hörna och hittade direkt en "Lär dig virka från grunden"-beskrivning med tydliga bilder. Tillsammans med beskrivning på en mormorsruta och en blomma så blir det nog en trevlig grundkurs i virkning á la Alma, toppat med en soppa och gott bröd.

Nu säger vi stopp för ikväll - godnatt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards