Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Alma - 18 mars 2008 10:31

Snart kommer Olofs faster och hämtar påskägg som hon köpt från Lasting crafts! Jag satt igår och packade in i transportförpackningar, hennes och övriga leveranser också i postpaket som ska iväg idag! Karin har jobbat hårt med äggen i helgen men det är så roligt att vi hann leverera innan påsken.

Det var en toppendag igår, jag hade sån energi och det var en rolig dag. Innan syjuntan gick jag en sväng förbi butiken för att hälsa på Malin som är min nya chef. Hon är så trevlig och vi pratade på och det känns uppriktigt bättre och bättre med nya jobbet - kommer åtminstone bli en underbar erfarenhet! Jag hoppas såklart på en fortsättning framöver.


Jag hann inte klart med sjalen på syjuntan men visar den så fort den är klar. Vi hade mycket att prata om vi också - en något decimerad syjunta igår tyvärr - men tiden gick fort förbi. Efteråt står vi alltid utanför i typ 20 minuter för att hinna klart med det vi pratade om... Just nu handlar en hel del om Lasting Crafts - eftersom vi känner så många kreativa tjejer så är chansen stor att det kommer att bli gästdesigners eller fler medlemmar på siten som bidrar med andra fina saker. Spännade!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards