Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Alma - 6 mars 2008 22:00

And he scores!!!!!!!!

Jag är hemkommen från ett slöjdcafé som Hemslöjden i Kalmar håller i då och då. (Jag var där med några av mina syjuntetjejer såklart.) Här bakom mig sitter Olof och spelar hockey på X-boxen med en polare och därav mitt schyssta soundtrack. Men namnet Kariya känner jag igen från jag var liten och brorsan kollade/pratade NHL så han måste ha varit med länge nu!


Temat på slöjdcaféet var "Tova till påsk". Nu kan jag ju redan tova ull men det är roligt att följa med och se om man kan lära sig något nytt och så vara social såklart!!

Det blev Lilla Fågel Blå! En liten blyg fågel som gömmer sig lite bakom sin vinge :) För att vara påsktovning hade de väldigt ont om gul ull...

Det finns nyheter att titta på inne på Lasting Crafts om ni är nyfikna! Jag har lagt upp en länk i högerspalten nu. Ha en trevlig fredag allesammans. Kram!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards