Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Alma - 15 mars 2008 16:24

Jag har fått ett deltidsjobb!! Sökte sommarjobb i måndags och blev tillfrågad igår kväll om jag kunde vara med på invigningen idag! Under våren ska jag stå lördagar och 2 tillfällen under mässbesök/semestrar i nyöppnade butiken Ullcentrum Kalmar. Underbara produkter - kläder i lin och hampa, garn i lin och ull, stickade tröjor, kardad ull, strumpor och ullsulor mm mm. Ull från Öland - allt annat också ekologiskt från Gotland, Irland etc. Kolla på www.ullcentrum.com om du är nyfiken! Jag är så glad - hon tycker det är en fördel att jag är naturvetare - inte som andra butiksägare som jag sökt jobb som bara tycker jag är överkvalificerad. Som skräddarsytt för mig detta jobbet! Jag håller tummarna att de kommer att behöva mig deltid resten av sommaren om butiken går bra - finns ingen anledning att den inte skulle det! Då behöver man vara 2 i butiken :)


Dessutom fick jag ta garn med mig hem redan idag för att sticka saker jag sen kan bära när jag jobbar! Jag kommer också få sitta i butiken och sticka när tid finns för att göra provex. att visa kunder. Ni hör hur exalterad jag är... nu ska jag sticka en sjal i turkos lingarn ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards