Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Alma - 25 juni 2007 21:56

Det var god stämning, god mat och mycket trevligt trots regn hela midsommarafton. Det var vi inte ensamma om i Kalmar - hela södra Sverige hade visst regn! Lördagen och söndagen däremot var härligt väder och jag fick mitt efterlängtade premiärdopp! Bara i och ett par simtag, sen upp igen men det var skönt - särskilt innan frukost - man väcker hela kroppen :)

Vi kunde vara ute hela dagarna och jag brände mig faktiskt lite (för första gången på flera år) på halsen och axlarna. Det ska ni få slippa se, haha, men däremot får ni se en bild på den ljuvliga utsikten på Drag vid solnedgången!

 


Olof och jag är båda dåliga på att ta bilder för tillfället, många blir dåliga och resten av tiden glömmer vi att ta alls... Inga blev bra nog att visa på oss som var med!


Idag var det Stickklubben Amazonerna som vanligt på Kullzénska (för er som inte känner till Kalmar är det som Vetekatten i Sthlm eller Gräddhyllan i Lund eller Storken(?) i Uppsala!!) Vi blev bara 5 st för nu har ju semestertiderna inletts. Blir nog ett sommaruppehåll på 4 veckor nu.

För min första lön köpte jag ansiktsvård från Clinique - det berömda 3-stegs systemet - för att se om jag kan få bukt med min problemhy! Litet provpaket första och om jag är nöjd hela stora paketet!

Nu ska jag dricka lite grönt te! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards