Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Alma - 27 juni 2007 20:33

Jag är nyss hemkommen från en träff med jobbet inför semestrarna. Vi fick "caterad" potatissallad och kallskuret (jag fick lax, räkor och fetaost och oliver) och massor av frukt. Chefen hade bakat chokladrutor dessutom :)

Efteråt spelade vi brännboll - som jag nog inte gjort på 7 år - och jag mindes varför jag hatade det som barn/ungdom... Jag kan varken slå, springa fort, fånga eller kasta... Inte min sport helt enkelt. Semestervikarien är från Umeå och där har de tydligen något som kallas Brännbolls-yran som är en stor grej på sommaren! En liten ursäkt för dåliga slag var den fyrkantiga, halvmeterlånga träbit vi slog med i brist på slagträ.

Många bröt upp efter matchen men vi var några som satt kvar och pratade lite. När vi hade städat upp och skulle gå kom en kille på att han haft sina glasögon på huvudet när vi började... Vi hittade dem till sist i den knöliga gräsmattan och ni kan gissa hur de såg ut. Glaset var inte spräckt men de var väldigt skeva :) (Han var positiv och tog det som en anledning att äntligen köpa nya!)


Nu ska jag gå till mina underbara Clinique-produkter och rengöra ansiktet. Jag vet inte om det är fysiskt möjligt att se en förbättring på 3 dagar... jag kanske inbillar mig men det känns så - produkterna är väldigt lyxiga och härliga iallfall. Over and out!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards