Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Alma - 18 juni 2007 19:43

Det blev inte något besök på gymmet idag, jag har fortfarande lite tjockt i halsen på morgonen. Jag hade mycket energi iallafall så jag satsade den på ett yoga-pass direkt jag kom hem. Rullade ut min gröna matta och satte på CD skivan från Gerdahallen i Lund! Jag drog för persiennerna och tände till och med ett ljus! Jag vet inte varför jag inte gjort det oftare hemma för det är riktigt trevligt. Idag hoppade jag över Solhälsning B, den är tung när man är otränad, hehe. Annars gick det bra =)


Såhär när Olof är borta blir det middag framför TV och då inget finns att se flyttar man över till datorn! Det är lite roligt med det här nya fenomenet Facebook. För 2 veckor sedan hade jag aldrig hört talas om det (jag är ju inte snabbast på sånt) och plötsligt började en massa vänner "bjuda in" mig dit så nu är jag också medlem. Det verkar lite småkul sådär, man kan bilda nätverk och ha fotoalbum där...

Nu ska jag göra en kopp te och ta nya Glamour som kom idag! Jag och mina tidningar... men det är den enda jag prenumererar på faktiskt. Och jag ska byta till en annan för jag är lite less på Glamour. ELLE igen kanske, eller Cosmopolitan? Eller har någon ett tips? Kärt besvär ;)

Ha det!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards