Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Alma - 3 juni 2007 12:59

Hoppsan! Den här veckan har varit ljuvlig men oj så mycket jag haft att göra. Förutom att börja jobba, som i sig är tungt när man gått utan jobb ett tag, har jag haft fullt upp varje kväll! Så olikt den tid jag haft bakom mig sista 2 månaderna... 

I tisdags var Olof och jag på "date" med middag ute och bio! Egentligen hade vi väl kanske inte råd men vi måste ju ge oss lite lyx någon gång. Vi åt sushi och det var jättegott och sen såg vi Pirates of the caribbean - 3. Varning för den filmen... den är alldeles för lång! 2 h och 48 min. Underhållande visst var den det, men längre är inte bättre!

På onsdagkvällen fick jag vara med nya jobbet och springa Margareta-loppet som är 5 km (bara för kvinnor) och efteråt var ju Olof med på TV! Han var nöjd med hur de klippt ihop det och jag är så stolt över honom. Att han bara kan vara så naturlig framför kameran!


Helgen har varit extra rolig med så fint besök av Anna och Susanna! Vi har ätit godis, druckit vin och pratat om allt möjligt. En hel del om bröllop och pojkvänner inför Susannas stundande bröllop i September. Jag har fått den stora äran att göra iordning hennes klänning! Det största förtroende man kan få som sömmerska, att sy en brudklänning!


Olof kommer hem om ett par timmar och jag ska ta det lungt fram till dess!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards