Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Alma - 14 juni 2007 21:52

Olof och jag är bjudna på grillfest imorgon hos rara Lisa från stickklubben. Jag hoppas han orkar följa med och han mår mycket bättre idag så det är inte omöjligt. Stackars Olof är utarbetad och lite stressad över framtiden och doktorera och sånt. Orkar han inte går jag över en stund själv! Jag vill verkligen lära känna henne bättre, vi har gått om varandra lite på stickklubben och det ska bli kul att få prata lite mera.


Det är så underbart ljust ute nu. Som vårt första år i lägenheten upptäcker vi säsongerna och hur ljust det blir på morgonen nu på sommaren. Vi har persienner men inte i köket och glömmer jag stänga dörren till sovrummet vaknar jag vid 5, haha. Men det är ingen fara, jag är bara glad! Jag har haft overkligt lätt att gå upp klockan 6, jag som brukar vara morgontrött!


Varmt och härligt är det också!!

Här är en bild från helgen (Gamla stan) som Olof tog bakom ryggen på mig. Det känns  lite kontinentalt tycker jag!

(Jag skäms att jag inte har nån bild på Disa i sin studentmössa, men Olof glömde vår kamera den dagen och jag har inte hunnit få bilder av pappa eller Michaela. Jag är en dålig syster...)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards