Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Alma - 9 juni 2007 23:19

Nu är min syster ordentligt firad och redo för vuxenvärlden! Hon är redan på väg ut i världen med en resa till Amsterdam nästa vecka. Hon och killen ska reka om det går att plugga/jobba och bo där i höst! Det är något jag ångrar att jag inte gjort - pluggat nån termin utomlands! Jag är stolt och glad att Disa tar chansen!


Själv har jag trygghet några månader fram nu eftersom jag blev befordrad i torsdags! Istället för säsongsanställningen över sommaren får jag ta ett mamma-vik resten av året vilket är både bättre villkor och bättre lön. Efter det får vi se men det är så skönt att slippa leta jobb på ett par månader iallafall, jag är less på det..


Just nu är vi alla lite trötta efter allt festande och vi har ätit för mycket av min brors goda hemlagade pommes... jag kommer berätta mer nästa vecka!

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards