Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Alma - 5 juni 2007 21:36

Det blev att ta det lugnt mer än ett par timmar... hela dagen igår fick jag ta det soft pga ny förkylning! Jag kände av det redan efter det dära 5 km-loppet i onsdags då jag blev kall efteråt. Ibland är det ju så att man håller sig uppe på ren vilja. Strax efter att tjejerna åkt i söndags kl 12 så blev jag sämre. (Jag hoppas jag inte smittat dem!)

Jag sov och läste hela dagen igår och idag kunde jag gå tillbaka till jobbet. Ofta har jag ett snabbt förlopp med förkylningar och det är ju bra. Det känns ändå bra att vara hemma imorgon igen. Jag vill ju vara helt återställd till fredag och helgen!! Nu är det så nära att man kan räkna timmar istället för dagar till min kära systers student :)  Undrar hur det kommer att kännas att stå på den där skolgården igen... det är 9 år sedan jag gjorde det, haha.


Vi åker till Sthlm redan på torsdageftermiddagen med SwebusExpress! Det är roligt att Olof kan följa med, jag ser så fram emot att fira min syster på fredag!!!!


De här är till dig syrran:


GRATTIS!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards