Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Alma - 18 juni 2008 22:40

Imorgon bär det av till Stockholm, medels Swebusexpress, för midsommarfirande med syskonen! Jätteroligt :)

Idag har jag ätit nästan som vanligt, lite mindre för att inte chocka magen i onödan. Jag har varit fortfarande matt men helt okej. Tillbringade hela eftermiddagen på jobbet hos M och vi hade en hel del att prata om vad gäller butiken och vad vi ser för den i framtiden var gäller sortiment och aktiviteter t ex handarbetskvällar med teman. Under kvällen har jag haft mer energi och tvättat och sopat och torkat alla golv. Jag kände att jag inte orkar komma hem till skitigt hus på söndag kväll så jag tog den smällen nu istället. (Olof är hos polare och såg Ryssland spöa Sverige i EM så han kommer väl hem snart lite moloken... synd såklart. Med Sverige ute så hejar jag på Holland, de spelar rolig fotboll.)

Nu blir det ett skönt fotbad med en kopp rooibos och lite mörk choklad. Glad midsommar allihopa! (Hoppas kunna blogga nånting under helgen. )

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards