Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Alma - 17 juni 2008 12:54

Igår hade jag som sagt en LÅNG arbetsdag eftersom jag pendlade till Borgholm. Fortfarande trött efter helgen så var det tur att det var lugnt i butiken. Annars gick det bra att hitta varor och komma tillrätta i lokalen. På bussen hem kände jag mig fullständigt urkramad och blev illamående av hur busschauffören körde. Tog mig hem, Olof höll på med middag, jag lade mig  en stund men blev bara mer illamående. Till sist kom lunchen upp... jag var inte uppe länge utan däckade med kläder och allt och sov till kl 03. Drack vatten och däckade på nytt. Lustigt - verkligen utan synbar anledning. Nu mår jag bra men är såklart matt.

Är på väg in till jobbet strax för att diskutera lite grejer med M, hon är ju tillbaks från semestern nu. Orkar nog om jag tar det lite varsamt. Jag som har så mycket att göra, precis vad jag behövde. Hoppas jag kommer iväg att fira midsommar med mina syskon i Sthlm - nu under festivalen fanns inte tillräckligt tid att bara hänga. Vi behöver umgås lite, det var för länge sedan!

Om jag pallar ikväll så kanske jag kommer med något mer inlägg :) Ciao!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards