Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Alma - 11 juni 2008 23:30

Ojojoj! Vi köpte biljetter i februari och har väntat och sett fram emot det så länge -  alltså WTAI, endagsfestivalen i Stockholm. Nu är det plötsligt dags - det är nu på lördag och jag är inte alls redo... Så mycket tid har gått till annat sista veckorna. Planeringen är på noll, var ska vi sova etc... Hur kan man bli överrumplad av något som man väntat på i 4 månader?? Intressant verkligen :)


Det blir nog ordning på det till sist, roligt kommer det att bli iallafall! Tills dess så jobbar jag vidare med både arbete och hobby. Idag var så tomt på kunder och jag undrade hur det kom sig. När jag ställde upp dörren eftersom det var så varmt då hörde jag jubel och tutande: Student-utspring såklart! Det förklarade en hel del... Det var lugnt hela dagen så jag hann sticka ganska långt på ett nytt projekt. Det är en kofta jag har haft beskrivningen till sedan -95 och inte funnit rätt garn riktigt. Häromveckan dök den upp igen och nu kände jag att lingarnet jag säljer skulle bli perfekt, både i kvalitet och i färg. Det blev att räkna om hela mönstret men det är det värt. Särskilt om garnet är grövre så det går fortare och inte tvärtom, hehe. Godnatt på er!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards