Alla inlägg den 29 april 2008

Av Alma - 29 april 2008 22:18

Igår och idag har vi fortsatt med vårt designande av kläder, M och jag. Det är jätteroligt och jag tycker att vi har fått till några riktigt bra plagg. Sen går det till mönsterkonstruktion, provplagg synas och provas för ev ändringar, presenteras kanske på mässa och sedan om det känns säljbart går det till produktion. Det ligger mycket bakom ett klädesplagg ska ni veta!


Imorgon kommer papps & co ned från Sthlm och stannar till söndag - toppenroligt såklart och vädret ser lovande ut! Massor av utflykter och annat skoj på dagarna och mys i stugan på kvällarna med spel och brasa och avkoppling.


Igår var det syjunta som i sig var trevligt, men sen fick jag ett överraskande telefonsamtal från en av de härliga människor jag känner och som jag ringer för sällan. Hon hade ett underbart besked om en väntad liten en till i oktober. Jag var smått euforisk hela resten av kvällen måste jag erkänna - liksom helt bubblig av lycka. De kommer att bli fantastiska föräldrar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards