Alla inlägg den 1 april 2008

Av Alma - 1 april 2008 18:47

Jag kom plötsligt på att jag hade en bild att lägga upp!

Igår på väg till syjuntan fick jag ett infall att ta med kameran... det var bra för på teatervallen ser det ut såhär just nu:

Och det är inte allt ens - jag fick inte med mer helt enkelt :)

Fint va?

Tyvärr har de tagit ned flera vackra träd precis här pga almsjuka... Kalmar har många fina alleér kvar (det är en väldigt grön stad) men det är ändå synd!

Av Alma - 1 april 2008 11:14

Ni slipper aprilskämt av mig, jag är usel på sånt så det lämnar jag över till andra. Vad som däremot var ett skämt imorse när jag skulle bädda sängen var Olofs örngott - fullkomligt nedsmetat med motorolja som satt i hans hår... Bara att ta av lakanen och tvätta dem, hehe! (Han hade tillbringat kvällen under vår bil i ett tappert försök att byta oljetråget och sen föll det på att han saknade ett verktyg - ett sketet litet verktyg. Nu måste den lämnas in iallafall.)


Igår var det syjunta och det var inte många som kunde komma och ett tråkigt besked gjorde stämningen mer dämpad än vanligt. Vi hoppas på ett roligt besked inom kort dock eftersom det väntas bebis när som helst av en medlem. Tiden bara rann genom mina fingrar igår så som det kan vara ibland, jag tyckte inte jag hann med någonting! Det är som vanligt mycket "på gång". Just nu ska jag lägga upp bilder på örhängen och sen kolla om en vän vill fika i eftermiddag! Ska skriva en lista också för att bena ut det viktigaste. Jag jobbar nu tors-fre-lör plus måndag- jätteroligt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards