Alla inlägg den 27 april 2008

Av Alma - 27 april 2008 11:08

Jag har haft den här bilden ett tag och är väldigt förtjust i ideén att ta en gitarrrem som väskrem. Har inte själv kommit nånvart i att uppfylla detta så tänkte att kanske någon annan kan glädjas åt detta tips:

Bilden kommer från www.whowhatweardaily.com  som är en sån där kändismodesida. Ibland hittar man guldkorn av inspiration där också!

Av Alma - 27 april 2008 10:53

Jag har tagit det underbart lugnt hittils idag, läst bok i sängen efter frukost och bara gottat mig. Håller fortfarande på med Isabell Allendes Portait in sepia. Jag älskar hur hon lyckas skapa stämningar och måla upp personligheter till yttersta detalj på ett okonstlat sätt och utan att det blir det minsta tungt. Olof stack på jobb/nöje kombinerat idag vid 8-tiden då gick jag med upp så jag har slöat ett par  timmar nu och det är nog. Nu blir det andra bullar! Allra först måste jag gå till affären och köpa kaffe, och lite annat inklusive frukt och choklad... Sen ska jag ta mig an balklännngen som ska läggas upp. Ett monumentalt projekt jämfört med de små sygrejer jag gjort sista tiden, men inte svårt - bara tidskrävande. Så då vet ni hur min söndag ser ut :) Hoppas ni har det bra idag oavsett om ni är slö eller action! Ciao!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards