Alla inlägg den 23 april 2008

Av Alma - 23 april 2008 18:29

Jag har haft lite huvudbry en stund kring ett lösenord/login till en sida där jag är registrerad. Det finns ganska många sådana. Jag är med i ett antal jobbsökarsiter, jag har 2 bloggar, 2 e-mail, arbetsförmedlingen mm mm. Plötsligt satt jag där och kom inte ihåg lösenordet. Tänkte att jag får väl klicka hem ett nytt men då stämde inte det användarnamn som jag trodde var rätt.... hur roligt som helst och totalt hjärnsläpp. Efter en timme har jag nu testat lite igen och då kunde jag leka fram rätt användarnamn iallafall, hahaha. Väntar nu på ett nytt lösenord ska skickas till min e-mail! Det moderna samhällets baksidor!. Det är mer än 1 kund som har haft en anteckningsbok med koder uppskrivna då de skall handa på sina kort! Inte helt säkert, men det är ju ack så svårt att minnas såna saker.


Mycket bra dag idag! Jag har blivit engagerad i skapandet av nästa års vårkollektion tillsammans med M. Vi började rita idag. Hur roligt som helst! Dessutom har jag sålt 2 par örhängen genom butiken och 2 par hemma. Har också fått jättefin respons på halsbanden. Livet är bra och solen skiner idag också!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards