Alla inlägg den 8 april 2008

Av Alma - 8 april 2008 11:21

Olof tog lite sovmorgon och vi åt frukost och läste tidningen i lugn och ro. Olof jobbade hårt igår och jag också! Han var bl a med på invigningen av den nya våtmarken de arbetar med. Det är en unik våtmark, byggd för gäddor, i första hand för att optimera deras reproduktion. I tidningen stod det istället om att våtmarken ska rena vattnet från närsalter - vilket den säkert kommer att göra som en bonus - men det är inte syftet med den. Olof var lite besviken, men det är inte första gången vi är besvikna på Barometern heller!

Sen fick han ett samtal från bilverkstaden och tydligen är något ytterligare fel på bilen förutom oljetråget som nu är fixat. Jag hörde bara något om bromsar, bultar, rost och " fixa det då". Sen var han tvungen att sticka så han hann inte förklara - jag bävar! Eländiga dyra plåtskrälle...


Hoppas dagen blir bättre vad det lider... känner mig lite förkyldhängig också. Det var länge sen jag var sjuk. Ska hjälpa en vän att köpa tyg idag och det kan ju bli trevligt, sen kommer nya varor till butiken så jag ska nog kika in dit om jag orkar, jag är allt lite nyfiken :) Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards