Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Alma - 16 juli 2008 23:30

Nu har jag börjat jobba mycket uppe i Borgholm. jag kom på en bra grej dock - vi kan spara tid de dagar vi jobbar dubbelt L och jag genom att hon öppnar och jag stänger. Vi tjänar varsin timme på det trots att det handlar om 15 min ifrån butiken.


Igår blev inget bloggande för jag fick åka en liten båttur istället. Det har varit varma nätter här i småland så det var skönt att bli "luftad" av en tur på fläktande Kalmarsund. Sen såg jag faktiskt Midsomer murders och stickade klart framstycke 2 på lilla randiga koftan. Jag har bestämt mig för kort ärm så nu ska jag bara räkna om maskantalet för ärmen så kan jag börja på dem.

Ikväll har jag förberett lite örhängen att lägga upp i Borgholmsbutiken också! Den här veckan har jag sålt en del i Kalmarbutiken så jag hoppar på semesterfirartåget som just nu går i Borgholm och hoppas locka några kvinnor där också att pryda sina öron!! Nu ska jag beställa lite grejer från min Internet-shop för smyckedelar för de har lite sommarrabatt. Over and out!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards