Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Alma - 3 juli 2008 19:03

Blogguppehållet blev lite längre än det var tänkt eftersom det inte gick att komma åt servern hos Bloggagratis igår kväll, för jag försökte minsann blogga då!

Det blev intensiva dagar uppe i Löttorp men viktigt och trevligt att träffa alla lite mer och även veta hur lokalerna ser ut och hur det fungerar där uppe på ön. Kvällarna bodde jag ensam i ett främmande hus lånat av min chef. Det var fint och lugnt och skönt och bekväm säng. Sov himla gott förutom att jag blev väckt av att brandvarnaren laddade ur batteriet andra natten och började tjuta - typiskt. Annars kunde jag handarbeta eller bara sitta, promenad blev det inte jag var för trött i benen efter en dag på stege i lagret.

Bland annat kunde jag sitta och titta på det här:

Den fula telefontråden märkte inte jag då jag tog kortet... så bra fotograf är jag hehe... Huset låg iallafall ljuvligt bredvid kohagarna!

Olof har besök av en gammal vän men jag följde inte med ut till stugan ikväll då jag pendlar till jobbet i Borgholm imorgon. På lördag eftermiddag ska vi hitta på något kul om han är kvar - annars blir det väl bara Olof och jag :)

Picknick vore kul. Nu går jag händelserna i förväg för först blir det ju jobb 2 dar och allra först blir det nu ett fotbad med ordentlig peeling och tjock med kräm. (Ullfiber på golven torkar ut fötterna ordentligt ska ni veta!)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards