Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Alma - 4 juli 2008 22:04

Det betyder att inga byggarbetare kommer att väcka mig kl  06.45... de håller på att lägga om rör i hela gatan utanför, just nu precis under vårt fönster! Ska bli gott att sova förbi 8 iallafall, sen lagom mycket jobb d v s halvdag :)


Nu är det inte mycket som händer för min del, ligger på soffan, stickar inte ens något. Jag hann handarbeta lite med de små portmonäerna på jobbet idag så något har jag gjort med händerna. Så länge jag kan minnas har det inte gått många dagar som jag inte har utfört eller planerat för något pysselprojekt. Det skulle vara under jordenruntresan isåfall. Då läste jag mycket böcker istället. Nu sedan jag startade Lasting crafts och sedan började på Ullcentrum så tänker jag mycket mera på hur andra kommer relatera till mitt hantverk, om det är värt något för nån annan än mig. Det stör det kreativa lite, eller inte stör kanske men är ett nytt sätt att tänka på för mig, men jag har fortfarande egoprojekt på gång också och det är skönt att landa i skapandet av något som bara jag bryr mig om är fint. Oj, vad jag svamlar... jag är lite trött. Nä, nu stänger jag ned. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards