Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Alma - 12 maj 2008 22:41

...i syjuntan är så himla härliga!! Ikväll har vi haft avskedsjunta för en medlem som fått ett bra jobb på annan ort och kommer att flytta dit omgående. Det kommer att bli tomt efter henne men vi andra pysslar vidare och kanske kan värva några att fylla luckorna som bildats undet året. Vi hade finbesök av den yngsta medlemmen just nu, en liten 3 veckors sötnos. Cyklade hem i den iskalla vinden (igår badade jag, vädret svängde fort!) mätt på kladdkaka och spänd på att prova min nya baddräkt som kom till paketutlämningen idag. Men här hemma är det full fart på x-boxen med hockeyspelet så jag har inte kommit så långt ännu. Det ser mycket lovande ut dock! Återkommer med passformsrecention :)

Annars har det varit en lite splittrad men rolig dag. Sov dåligt inatt och har varit ganska fnissig, trött och okoncentrerad. Var på UC för att designa lite mera och M var lika trött hon... men trots detta lyckades vi åstadkomma några plagg som kändes väldigt vettiga, får se om de känns lika bra imorgon, hahaha!

Fin bild:

 

Godnatt på er mina vänner!

Av Alma - 12 maj 2008 22:39

På att det är försommar - mina tånaglar är målade (jag har gått barfota i sandaler) och jag har BADAT (eller mer doppat kanske, men faktiskt 2 ggr).


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards