Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Alma - 21 februari 2008 20:19

Jag har inte bloggat under dagen idag för jag har inte haft någon dator!!! Vår gamla trotjänare - vår blåmetallic laptop från 2003 - gav in igår  kväll. Hårddisken gick kaputt och vi får se om det går att återskapa något. Som tur är har vi alla fotografier backupade och en del annat men inte allt och inte jobbsökandet jag har hållit på med sista veckorna! 

 Olofs snälle IT-tekniker på jobbet lovade att titta på den och se vad som är möjligt. Nu på kvällen har jag fått O´s jobbdator hem, som den också är bärbar...


Utan dator under dagen har jag fått syssla med annat och kreativiteten sprudlar efter att jag fick lite mera material igår! För första gången på länge fick jag också en massa sy-ideér i mitt huvud och grävde ner mig lite i mina lådor med lappar och restbitar. En av anledningarna till detta var ELLEs nummer med vårens trender och ett annan var ett långt samtal med min kära mor! Vi får se vad jag lyckas knåpa ihop :)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards