Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Alma - 2 februari 2008 14:15

Idag skulle Olof egentligen hjälpa mig med lite ärenden på stan men sent igår blev han bjuden ut på fiske och då kan inget stoppa honom! Det är en underbart vacker dag så han har det säkert fantastiskt ute på havet. Jag fick strosa själv helt enkelt, jag ska ha material till ett nytt projekt jag tror mycket på som ni förhoppningsvis kommer se resultat från inom kort. Mest ville jag jämföra priser lite och kolla vad som finns. Det är roligt att gå in på ClasOhlson som tjej för man får många nyfikna blickar... de har verkligen det mesta! Jag fick tag på ett par grejer iallafall!


Dessutom en bonus-sak som jag blev väldigt glad i. Jag tycker om att tända rökelse då och då för det känns hemtrevligt och doftar gott! Jag har haft olika rökelsehållare som har det gemensamt att de inte har något fat till. Det är inte så kul att få aska överallt. Se vad jag fann på Indiska:

 

Fat, hållare och en kompis i ett :) Toppen!!

Ikväll blir det middag och spelkväll hos de vi var på inflyttningsfest hos förra lördagen. Nu ska jag läsa Marie-Claire med en kopp te!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards