Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Alma - 26 oktober 2008 19:28

Vad har ni gjort med eran extra timme idag??


Jag har inte ansträngt mig nämnvärt idag - har haft en härlig soft dag hemma med mig själv - skönt!

Jag var iofs uppe rätt tidigt - sov över hos M inatt och de skulle till ishallen på förmiddagen för att leka lite (M var isprinsessa som liten!). Vi var också en sväng förbi en loppis där jag hittade en intressant burk, får visa den en annan dag. Men efter 11 har jag inte gjort mkt mer än hängt i soffan med en stickning som trilskas lite (betyder att jag har repat upp och börjat om ett par ggr, hehe) och några avsnitt av Vänner. Jag har också sett om Waitress och efter det var jag tvungen att baka en paj såklart. Så det blev Purjo- och spenatpaj till middag!


Min extra timme gav mig dock möjlighet att trots mitt lata tempo baka småkakor:

 

 

Det blev några stycken!

Snart kommer Olof hem och jag gissar att han kommer att uppskatta både paj och kakor...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards