Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Alma - 3 oktober 2008 18:35

Se vad jag har att leka med under helgen:

*Ny tidning - Lula verkar jättemysig, massa fina bilder och inte massa tröttsamma reportage om vikt/relationer/så klär du dig i höst.

*Nya garner! Exklusiva ull-silke lyxgarner som nog kan bli något riktigt fint!

Det bruna är samma kvalité som det grönmelerade som blev torgvantar. Underbart garn från Chile. Det andra innehåller 50% silke så det har ljuvlig lyster. Jag tänker på pulsvärmare i något skirt mönster som passar då snön faller - om den gör det...


Av Alma - 3 oktober 2008 13:11

Det är vad som är på tapeten idag. En sväng på stan helt enkelt. Posta en del grejer, kolla efter en del andra grejer. Lite av varje.

Jag hoppas kunna finna de gummistövlar jag drömmer om. Viking footwear har återskapat en modell från 1939, en klassisk gummistövel med liten klack och nätt modell. Perfekt för alla de där blöta dagarna då man inte vet vad man ska ta på fötterna!

Jag har kollat upp återförsäljarna här i stan men det betyder ju inte att de har tagit in just dessa. Hoppas de går att beställa i såfall!


Annars är det småsaker som ska hittas, bl a lite pysselmaterial som t ex ett vackert papper att fodra min nya virkade lampskärm med! Sen kan jag visa upp den - himla nöjd med den är jag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards