Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Alma - 22 oktober 2008 16:44

I jobbet alltså! Efter nu 2 veckor så hittar jag i labbet, kan inte allt utantill men vet var jag ska söka upp det jag vill veta! Min chef var hemma igår förkyld så jag fick klara mig själv och det gick jättebra - så det känns kanon. Idag fick jag en tur av reningsverket för att så smånngom få bättre koll även på processdelen. Man jobbar bättre med analyser om man vet varifrån de tas och varför och då också kan se om det är rimligt eller ej det svar man får.


Ikväll blir det tvätta på agendan och vi håller även på med en liten ommöblering. Det innebär även en flytt av det lilla akvariet men jag tror inte vi tar det idag. Lite annat kan jag nog få på plats. Annars kanske jag sätter mig vid symaskinen - projekthögen bara växer tycker jag. En del lagningar och en del halvfärdigt som vore skönt att få undan.

Först ska jag ta en macka! Jag klarar min inte till middan idag för jag hade en löjlig liten paj till lunch idag - det är ytterst sällan som det blir sånt mikromat för mig men ibland så trillar man dit. Hade vi bara haft större frys så kunde jag gjort fler storkok... jaja.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards