Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Alma - 16 oktober 2008 18:10

Idag på morgonen var vädret verkligen inte det bästa. Jag ska inte säga att det öste ned men det strilade ganska ihärdigt. Med vad gjorde väl det mig som hade mina sprillans nya stövlar att ta till! På med trenchen och de tjusiga gummistövlarna och en mössa (annars får ju pannan ta emot allting och då blir cykelturen inte så trevlig) och så iväg till jobbet! Det klarnade såklart upp under dagen och det bästa var att jag inte behövde känna mig som en malplacerad regn-nörd på hemvägen i klumpiga gröna Tretorn gummistövlar. De är numera förpassade till skogspromenader!

Jag vet att det är ett himla tjat om de hära stövlarna så jag lovar att sluta ;)

Jag är dock vansinnigt nöjd med min investering!


Det är middag på gång och jag funderar på vad jag ska laga. Pumpa-gnocchi låter väl ganska gott? Jag har lite pumpamos i frysen som jag kan tina. Recept finns på Tasteline om nån blir nyfiken.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards