Alla inlägg den 25 april 2007

Av Alma - 25 april 2007 19:42

Jag har tänkt lite på vad jag vill att den här bloggen ska ge mig och er som läser. Därför har jag tänkt ha tema-dagar som kanske inte kommer att uppfyllas slaviskt men som ett riktmärke för vad jag erbjuder här på bloggen varje vecka. En dag för film, en för boktips och såklart någon dag för lite grejer jag sytt och knåpat! Jag hoppas det låter bra för jag körde igång igår med ett boktips som ni sett!!


För onsdagar var tanken något recept på mat eller bak och det kommer inte att uppfyllas idag tyvärr... jag är förkyld och inte på humör att tänka på sånt, vi har just nu på värmning lite rester från igår i ugnen och det är inte så spännande att dela med sig av, haha. Jag har suttit i soffan idag och varit bara matt. (Släpade mig till Arbetsförm. och tillbaks dock) Jag hade turen att de visade Top Hat med Fred Astaire och Ginger Rogers på eftermiddagen. Det är en ljuvlig förvecklingkomedi med romans och dans och härliga klänningar som snurrar i dansen! Innehåller den klassiska biten "Dancing Cheek to cheek" där Rogers har en helt osannolik fjäderklänning. En film att hyra för en regning söndageftermiddag. För den som gillar gamla musikal filmer alltså!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards