Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

skit också.

Av Alma - 19 februari 2009 18:49

Jag lyckades precis radera hela inlägget jag precis författat! Det var oerhört klantigt gjort och jag orkar faktiskt inte skriva det på nytt - Förlåt!


I korthet gick det ut på att förra veckan var trevlig men tog musten ur mig lite så följden har varit att den här veckan inte haft några extra aktiviteter men den har ändå gått i en rasande fart, vips så var det torsdag! Jag får väl ta och skriva imorgon det jag skulle fått med idag om jag inte varit så klantig...


Just nu ska jag gå och koka grönsakssoppa! Äntligen finns det en buljongtärning att köpa som är ekologisk och är utan tillsatser. Det är Knorr som tillverkar den och den är god.

 
 
Ingen bild

pap

20 februari 2009 22:05

Måste bara få veta, hur gjorde du när du raderade allt? Vad var ditt syfte och hur gick det så fel? Och..-trodde allt ekologiskt var utan tillsatser, att det var det som var grejen? men... så är det alltså inte? Hm, var jag väldigt jobbig nu?

kram

 
Ingen bild

mica

20 februari 2009 23:18

R.V.D.(dator) haha sån´t händer. Bra att allt går i rasande tempo, för det är det livet gör, hihi, och plötsligt är Du 35-45-55, det är R.V.D

 
Ingen bild

alma

21 februari 2009 15:27

Jo, jag hade flera fönster öppna och i olika storlek och så råkade jag trycka på "hem" på fel fönster och det gick ju inte att bara backa för det försvann såklart det jag författat... som jag sa: klantigt.
Det är oftast så att ekologiskt och "rent" dvs utan tillsatser går hand i hand men det är många som vill ha en bit av eko-trenden så det är inte alltid perfekt. Jag läser ofta på innehållsförteckningarna men inte heller jag är helt observant, det är lätt att missa när man handlar trött.

 
Ingen bild

Faster C

22 februari 2009 18:48

Måste bara rekommendera Reneé Voltaires Lantbuljong,, garanterat fri från onödiga tillsatser som veggisar inte vill ha.Förpackas dessutom i en burk, inga miljöslösande staniolomslag : )

 
Ingen bild

alma

22 februari 2009 20:10

Tack för tipset! Jag ska försöka på tag på den där renés buljong. Låter ju kanonbra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma - 11 juli 2011 21:37

Jag har en liten sida där jag visar upp mitt handarbete och deltar i en cyber-syjunta. Den som är road av det är välkommen in dit: http://sondagspyssel.blogspot.com         ...

Av Alma - 29 september 2010 22:15

Det funkar inte att blogga för mig just nu... Jag vill gärna fortsätta egentligen, för de få läsare jag har, släkt och vänner som kollar in vad vi gör. Men heltidsjobb och livet med Iris vill annorlunda. Lilla blomman har inte så stort sömnbehov, hon...

Av Alma - 29 september 2010 22:11


En bild på en toppen kofta som jag stickat till Iris:    Mönstret är Drops och man stickar i dubbelt garn så det är snabbstickat på nr 4 + 4,5. Fick slut på rosa garn - därav den lila halsringningen - men det blev faktiskt väldigt fint att ha de...

Av Alma - 5 september 2010 11:15


Det var runt midsommar som vi bestämde oss för att få till vårt bröllop nu i sommar. Vi har varit förlovade i snart 4 år och vi har börjat planera och sedan lagt det på is ett par gånger under den tiden. Med Iris till världen och massor av annat som ...

Av Alma - 24 augusti 2010 21:21


Vårt bröllop var enkelt och spontant och med ett litet litet gäng familj och fåtal vänner närvarande. Vad vi däremot fick i present var en riktig bröllopsfotografering. En vän till Olof har det som bisyssla och gav oss i present att fotografera all...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards