Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Alma - 8 februari 2009 10:29

Just nu kan jag inte tänka på så mycket annat än att min fina syster sitter på planet till London som lyfter om en kvart... Därifrån ska hon vidare till Kapstaden! Att få lämna det här olidliga vädret och åka till ett land där de har sol och elefanter och lejon. Jag är så glad för hennes skull att hon kommer iväg! 7 veckor är hon borta - när hon kommer hem är det vår och härligt att komma tillbaka till.

Själva lyckades vi med storstädningen igår och det gick ganska smärtfritt faktiskt. Man känner sig så löjlig att man skjutit upp det när det går så lätt då båda ger järnet i en och en halv timme. Frosta av frysen tog längre tid såklart men den fick stå och droppa medans vi handlade och var på miljöstationen.

Olof drog på eftermiddagen iväg på årsmöte i sin fiskeklubb "Hells Anglers". Jag njöt av ordningen i min hobbyhörna som jag fixade till i torsdags. Sen tittade jag på filmen "Beyond the sea" som handlar om sångaren/skådisen Bobby Darins liv. Jag har aldrig hört talas om honom men jag kände igen nästan alla låtarna som var med.

Idag ska jag göra färdigt en beställning på örhängen och brosch och jag får verkligen ta tag i det nu... trolla fram kreativiteten eller något :)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards