Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Alma - 1 februari 2009 16:00

Jag hittade en nystkrona på loppis igår för vad jag anser vara ett formidabelt pris: 70 kronor. Den är gammal och allt är i trä, skruvarna också! För den som inte vet vad en nystkrona är så kommer här en bild:

När man inte har en medhjälpare som kan hålla garnhärvan åt en medans man nystar så har man god användning av en sån här! Jag har använt en stolsrygg tidigare och det fungerar men tidsbesparingen man gör med en nystkrona är fantastisk!

I övrigt så har jag en soffliggardag  efter loppisspring och lunchgäster igår. Jag försöker frammana våren genom att ha på mig min blommigaste och tunnaste klänning (plus goa strumpbyxor i ekobomull från Lindex och en varm kofta) och läsa DN Söndag där det står vilken mat man ska äta om man är trött på vintern...

 Ha en trevlig söndagkväll och en bra start på februari!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards