Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Alma - 12 februari 2009 21:11

Det här är verkligen en vecka med mycket sociala kontakter för min del. Så det förklarar delvis min brist på bloggande.

I måndags var det träff med Amasonerna, i går åt jag sushi med tre f.d jobbkompisar och imorgon så är det "generations-syjunta" med Amasonerna på Öland hemma hos en medlems mamma vars syjunta har hållit på i 30 + år. Det ska bli trevligt verkligen! Tur för Olof också eftersom min tur till Öland innebar att jag inte hindrade honom från att åka och fiska ikväll och imorgon...

På lördag firar vi M's födelsedag med mat ute på restaurang. Det blir ingen sen kväll för jag avslutar veckan med att jobba på söndag förmiddag! Söndag eftermiddag kommer Olof och jag ägna åt en promenad eller ett film-mys beroende på hur vädret bestämmer sig för att vara.

Idag fick jag pulsa till jobbet, cykelbanorna var inte plogade ännu. Det är säkert många barn här i trakten som är glada (sportlovet är nästa vecka här i Kalmar) men jag är inget fan av snö...

Ha en trevlig helg om jag inte hinner återkomma under veckan!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards